Chci si nechat zařídit studium v zahraničí

Seznam našich spolehlivých agentur a škol zajišťujících studium v zahraničí Anglie, Austrálie, Irsko, USA Německo, Velká Británie, EU, Kanada
více informací

Chci přímo kontaktovat zahraniční jazykové školy

Seznam spolehlivých zahraničních jazykových škol. Angličtina, němčina, francouzština, ruština, španělština…
více informací

Chci si nechat zařídit práci v zahraničí

Seznam našich spolehlivých agentur zajišťujících práci v zahraničí - krátké pracovní pobyty i zaměstnání, au-pair, letní tábory, práce na farmách…
více informací

Francouzsky mluvící au-pair v Anglii

Nabídka práce au-pair ve francouzsky mluvících zemích. Pokud víte o nějaké zajímavé nabídce na au-pair ve francouzsky mluvící rodině, vložte ji sem.

Francouzsky mluvící au-pair v Anglii

Příspěvekod Petra » pon 28. dub 2008 8:59:44

Bonjour,

Je suis actuellement fille au pair dans une super famille a luton (30 minutes de londres).
Je dois rentrer en france en juin pour une formation c'est pourquoi je dois quitter la famille.
Je recherche quelqu'un qui pourait me remplacer, quelqu'un qui aime les enfants!
Vous avez de nombreux avantages dans cette famille, vous avez votre propre voiture, une carte de membre dans une grande salle de sport avec sauna piscine spa...
Vous etes libre tous les week end, la famille demande tres tres rarement de babysitting le week end pour vous donnez une idée en 6mois j'en ai eu un seul!
La famille est tres arrangeante et tres sympa, les enfants sont adorables , le garcon a 9ans et la fille 6ans! Ils sont tres sociable et adorent jouer!

Vous serez donc loger nourri blanchis, votre chambre est tres spacieuse avec lit deux personnes, armoire, TV et satellite! wifi a votre disposition!

Vous toucherez chaques semaine 80pds pour vous memes et 15pds dessence pour conduire les enfants a lecole.

Voila si vous avez d'autres questions n'hesitez pas a me contacter
titepuce62@hotmail.com

Zdroj: http://www.routard.com

a bientot
Léonie
Petra

Zpět na Au-pair ve francouzsky mluvících rodinách